Welkom …Nieuws en publicaties
Laatste nieuws KWH onderzoekt kwaliteit Vanhier Wonen. Uw mening telt!
KWH onderzoekt kwaliteit Vanhier Wonen. Uw mening telt!
6 maart 2023 Leestijd: 2 min
Tevreden huurders, daar draait het om bij Vanhier Wonen. Daarom hechten we veel waarde aan het onderzoek dat het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) voor ons uitvoert. Ook in 2023 zal het KWH onze huurders benaderen met het verzoek om een vragenlijst in te vullen. Het is voor ons belangrijk dat u meedoet omdat de resultaten van het onderzoek ons vertellen hoe onze huurders over ons denken. Die informatie gebruiken we om onze dienstverlening verder te verbeteren. Uiteindelijk profiteert u als huurder daar dus zelf ook van!
Per mail of telefonisch
Huurders van Vanhier Wonen ontvangen doorgaans een e-mail met het verzoek om de vragenlijst in te vullen. Soms neemt het KWH telefonisch contact op. Het komt geregeld voor dat u in de avonduren gebeld wordt, dat is heel normaal. Het KWH gaat zorgvuldig met uw gegevens om, en de antwoorden die u geeft blijven anoniem.
Niet tevreden? Vertel het ons!
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening en/of heeft u een klacht? Neem dan rechtstreeks contact met ons op. Samen kunnen we dan naar een oplossing zoeken. Het KWH kan u niet helpen wanneer u een klacht hebt. Zij zijn namelijk niet bevoegd om te bemiddelen tussen huurders en hun woningcorporatie.
Resultaten 2022 bekend
Inmiddels zijn de resultaten van het KWH-onderzoek van 2022 bekend. Vanhier Wonen heeft een gemiddeld rapportcijfer van maar liefst een 8 behaald en dat is ruim boven het landelijk gemiddelde van 7,7. We zullen ons blijven inzetten om ook in 2023 zulke mooie cijfers te behalen.